Restaurant Cafe Bar Uygulaması

blank

Restaurant Cafe Bar Uygulaması

Ailos_REST, yiyecek ve içecek sektöründe faaliyet gösteren işletmeler için yazılmış windows tabanlı bir yazılımdır. Esnek yapısı sayesinde ön ödemeli ve/veya A’la Carte sistemleri, self servis, dokunmatik POS sistemleri, standart PC’ler ve el bilgisayarlarını desteklemektedir. Siparişlerin alınması, siparişlerin departmanlara iletilmesi, hesap takip işlemleri, kullanıcı dostu özelliği sayesinde, hızlı ve hatasız yapılabilir.

Alınan siparişlerde, tahsilat işlemlerinde sıfır hata ile işlem yapılmasını ve yapılan işlemlerin çok hızlı kaydedilerek sonuçlanmasını sağlar. Mutfak ile sipariş ve garson uyumunu ideal hale getirerek işletmenizi çağdaş bir görünüme kavuşturur.

Ailos_REST ön ödemeli kart sistemleri, self servis sistemleri, masada yapılan nakit tahsilatlar, kredi kartı, cari hesap, yemek çeki, ödenmez yada çoklu ödeme sistemi ile çalışarak bir çok ödeme alternatifi sunmaktadır.

Üst düzey güvenlik önlemleri ile korunan adisyon takip sistemi ile adisyondan silinen ürünleri silinme nedenleri ve silen kişi ile takip edebilir, yazılmış yada tahsilat yapılmış adisyonları tekrar yazılmaya karşı otomatik olarak kilitleyebilir, sadece yetkililerin iptal etme, düzenleme işlemini yapmasını sağlayabilirisiniz.

Ailos_REST, tur ile çalışan işletmelerin tur operatörleri prim hesaplarını yapar. Parametrik olarak tanımlanan oranlarla garsoniye işlemlerini ve personel performans analizlerini en detaylı olarak takip eder.

Ailos_REST, stok takibini en küçük ürün grubuna kadar yansıtır. Tek bir tıklama ile ürün maliyetini görebilir, her türlü rapor alabilirsiniz.

AilosREST Genel Özellikleri
Ailos_REST’i Standart PC’ler, Dokunmatik Ekran/POS cihazları ve El Bilgisayarları (Pocket PC’ler v.b.) kullanabilirsiniz.
Müşterilerinize veya üyelerinize değişik yetkilere sahip (VIP, ÖDEMEZ, %50 ÖDER v.b.) kartlar tanımlayıp, verebilirsiniz.
Tek ve çoklu şube desteği sağlar.
Ürünlerinizi sisteme eklerken gruplama yöntemini kullanarak grup ve satış grubu bazında takip edebilirsiniz.
Ürünlerin fiyatlarını istenilen tarih periyotlarında değiştirebilirsiniz.
İşletmenizde istenilen tarih ve saat aralığında indirimli saat uygulaması (happy hour) yapabilirsiniz.
Özel müşterilerinize farklı fiyat sistemleri uygulayabilirsiniz.
Sınırsız sayıda birçok yetkiye sahip personel tanımlaması yapabilirsiniz.
Personellerin yetkili olduğu çalışma alanlarını, masalarını ve salonlarını önceden belirleyebilirsiniz.
Personellerinizin satış sonrası performans durumunu takip edebilir, raporlama yöntemi ile dökümante edebilirsiniz.
Garsoniye işlemlerini en detaylı şekilde takip edebilirsiniz.
Tur operatörü primlerini anlık hesaplar ve kasa çıkışlarını yapabilirsiniz.
Servis – Restaurant servis işlemleri
Kasiyer ve garson sistemini ayrı ayrı kullanabilirsiniz.
Kullanıcılar (garson, kasiyer), yetkilerine göre satış noktalarını değiştirebilirler.
Alınan siparişleri el terminali veya kasadan girebilirsiniz.
Masaların durumlarını anlık olarak ekran üzerinden takip edebilirsiniz. (Boş, dolu, kirli, adisyonlu vs.)
İşletmenizin çalışma şekline göre servis (garsoniye) sistemini otomatik veya manuel işletebilirsiniz.
Masa Takibi – Alan, Masa Tanımlama ve Takibi İşlemleri
İşletmenizin salon, alan ve masa düzenini kendinize göre dizayn edebilirsiniz.
İşletmenizde servis açtığınız müşterinizin adisyonlarını görüntüleyebilirsiniz.
Müşterilere özel hesaplar tanımlayabilirsiniz
Müşterilere özel indirimler ve limitler (krediler) tanımlayarak müşteri memnuniyetini sağlayabilirsiniz.
Adisyon – Adisyon İşlemleri
Adisyonları birleştirip veya bölebilirsiniz.
Masa birleştirme ve ayırma işlemi yapabilirsiniz.
Masa işlemlerinde adisyonları masalar arasında transfer edebilirsiniz.
Kullanıcılar yetkilerine göre adisyonlar üzerinde (miktar, fiyat, özel istek v.s.) değişiklik yapabilirsiniz
Grup masa özelliği ile birden fazla masanın adisyon kontrolünü aynı anda takip edebilirsiniz.
Alınan adisyonları aynı anda mutfağa veya ilgili departmanlara yollayarak yazıcıdan yazdırabilirsiniz.
Adisyonlarda yer alan özel istek çeşitlerini sınırsız sayıda belirtebilirsiniz.
Özel istekler değiştiği anda ilgili sipariş durumunu mutfağa yazıcı aracılığı ile bildirebilirsiniz.
Daha önceki adisyonlarına ulaşıp raporlayabilirsiniz.
Adisyonlarda yetkiye göre iptal işlemi yapabilirsiniz.
Adisyonlardaki iptal işlemini gün sonu işlemi yapılmadan önce yapabilirsiniz.
Sistemde tüm personelin yapmış olduğu işlemler loglama yöntemi ile muhafaza edilir ve hiçbir bilgiyi silemezsiniz.
Ödeme – Hesap Kapama ve Fatura İşlemleri
Ödemeyi (tahsilat işlemi) birden fazla yöntemle yapabilirsiniz.
Ödeme işlemi sırasında faturalandırma sistemini kullanabilirsiniz.
Ödeme işleminde, cari entegrasyonu ile yapılan harcamaları cari hesaba kaldırabilirsiniz.
Ödeme işleminde ön büro ile entegrasyon varsa kişinin oda hesabına yapılan harcama tutarını aktarabilirsiniz.
Ödemeleri ödenmez, ikram, kredi kartı, nakit, dövizli vs. şeklinde alabilirsiniz.
Ödeme işlemini birden fazla para birimine göre yapabilirsiniz.
Ödeme işlemini ürün seçmeli olarak yapabilirsiniz.
Tutar yazarak istenilen aralıklarda parçalı ödeme alabilirsiniz.
Yapılan ara ödemeleri sistemde takip edip raporlayabilirsiniz.
Gün Kapama – Gün Sonu İşlemleri
Arka büro ile entegrasyon sayesinde yapılan satışları otomatik olarak stoklardan düşebilirsiniz.
Gün içerisinde açılan shiftler otomatik kapatılarak shift başına, departman bazlı veya toplam işletme genelinde satış raporları alabilirsiniz.
Reçete sistemi uygulaması kullanılıyor ise mutfakta yapılan üretimleri takip edebilirsiniz.
Reçetelendirme sistemi ile üretilen yiyecek ve içecek ürünlerinin malzeme takibini yapabilirsiniz.
Farklı maliyet sistemleri ile kullanılan ve satılan ürünlerin maliyetlerini çıkarabilirsiniz.

Genel Yapısı
AILOS_REST, entegre bir paket olması, parametrik ve modüler yapısı, olağanüstü teknolojisi ve benzersiz üstünlükleri ile her çeşit (bir şubeli, çok şubeli v.b.) ve büyüklükteki (küçük, büyük) restaurant, cafe, bar v.b. işletmeleri için ideal ve güvenli bir çözümdür. Verilerin güvenliğini sağlayan çok katmanlı bir koruma sistemine sahiptir. Böylelikle, kullanıcıların bilinçli veya bilinçsiz olarak sisteme zarar vermesini engeller.

Ofis programları ile entegrasyonu vardır.
Kullanıcı ve rol bazında yetkilendirme yapılabilir.
Veri yönetiminde MS SQL server kullanır
Hiçbir şekilde veri kaybı veya bozulması olmaz.
Client/Server veya terminal server yapıda kurulup kullanılabilinir.
Otomatik yedekleme sistemine sahiptir.
Log sistemine sahiptir. AILOS_REST içerisinde yapılan tüm ilavelerin, değişikliklerin ve silmelerin logu tutulur. Kolayca raporlanır.
Sınırsız raporlama imkanı sunar. İçerdiği onlarca rapora ek olarak AILOS_REST, bünyesinde bulundurduğu raporlama programı sayesinde kullanıcıya istediği raporu hazırlayıp yapıya ilave etmeyi sağlar.
Raporlardaki filtreleme yapısı sayesinde kullanıcı arzu ettiği değişik analize ve grafiğe ulaşır.
Raporlar arzu edilmesi durumunda exel’e, XML veya text olarak arşive alınabilir.

No Comments

Post A Comment

Enter Captcha Here : *

blank Reload Image