Çağrı Merkezlerimiz, müşterilerimizin yazılım ve donanımla ilgili tüm problemlerini ve hizmet gereksinimlerini tek noktadan ve en hızlı iletebilecekleri iletişim noktalarıdır. Bu iletişim noktalarına yapacağınız çağrılara, konularında uzman ve eğitimli personelimiz cevap vermekte ve servis sonrası raporlama işlemlerini yürütmektedir.
Netsis, Garanti ve Bakım/Onarım hizmetleri, çağrı merkezi konsepti ile yürütülmektedir. Adapa Çağrı Merkezleri, müşterilerin tüm yazılım ve donanım problemlerini, isteklerini iletebilecekleri iletişim noktalarıdır. Müşteriler ile yapılan anlaşmalar çerçevesinde, tecrübeli ve konularında eğitimli uzmanlar, Adapa’nın sağladığı veya bakım hizmetlerini yürüttüğü ürünler ile ilgili soruları cevaplandırmak ve sorunlara çözüm getirmek üzere bu merkezde hazır bulunmaktadırlar.
Teknik Servis Hizmetleri Çağrı Merkezi
Adapa garantisi kapsamında olan veya sözleşme ile hizmet verilen müşteri talepleri, sahip oldukları hizmet seviyesine göre, karşılanması için teknik elemanlara yönlendirilir. Hizmet türüne göre verilen servis sonrası, müşterinin onayı alınır ve müşteri isteklerinin başarıyla karşılanıp karşılanmadığı telefon yoluyla takip edilir. Çağrı merkezi tarafından karşılanamayan talepler için yerinde hizmet planı yapılır. Müşteriye ve sahip olduğu ürünlere ait bilgiler çağrı merkezi tarafından saklanır ve güncellenir.
Netsis Hizmetleri Çağrı Merkezi
Destek sözleşmesi veya yeni satış garantisi kapsamında olan müşteri talepleri, sahip oldukları hizmet seviyesine göre karşılanması için Netsis destek elemanlarına yönlendirilir. Hizmet türüne göre verilen servis sonrası, müşterinin onayı alınır ve müşteri isteklerinin başarıyla karşılanıp karşılanmadığı telefon yoluyla takip edilir. Telefon ile karşılanamayan talepler için yerinde hizmet planı yapılır. Müşteriye ve sahip olduğu ürünlere ait bilgiler çağrı merkezi tarafından saklanır ve güncellenir.