Tarihçe

ADAPA Bilgi Sistemleri, Turizm Sanayi ve Ticaret A.Ş., 1997 yılında, bilişim sektöründe danışmanlık, tasarım, satış, kuruluş, network, outsourcing, teknik destek ve bakım hizmetleri vermek amacıyla kurulmuş bir bilişim firmasıdır.

Kuruluşunun ilk yıllarında BİLTAŞ GRUP içerisinde IBM Midrange sistemlerinin dışında kalan faaliyetleri (PC, Network, Microsoft v.b.) tamamlayıcı bir rol üstlenmiştir.
Geçen yıllara paralel olarak faaliyet içeriğini değiştiren ve genişleten ADAPA, IT hizmetlerinde lider bir kuruluş olmayı amaçlamıştır.

Nitekim, dünyadaki en yaygın, kendi alanında 1 numara olan donanım ve yazılım üreticileri ile çalışmaya başlamıştır. Öncelikle kendi bölgesinde lider konuma gelerek, ardından da bölgesel firma kimliğinden çıkıp tüm Türkiye’ye hizmet veren bir şirket haline gelmiştir.

Yine süreç içerisinde uluslar arası birçok markanın yetkili servisliğini üstlenmiş ve bu görevlerini yıllardır başarıyla sürdürmektedir. Bunlar;

· IBM’in GARANTİ HİZMETLERİ ÇÖZÜM ORTAĞI (yetkili servis),
· LENOVO GARANTİ HİZMETLERİ ÇÖZÜM ORTAĞI (yetkili servis),
· IBM POS KASALARI GARANTİ HİZMETLERİ ÇÖZÜM ORTAĞI (yetkili servis)
· OKI YAZICILARI YETKİLİ SERVİSİ
· APPLE ÜRÜNLERİ YETKLİLİ SERVİSİ’dır.

Yetkili servisi olduğumuz markaların dışında her türlü markaya (garanti harici) hizmet verebilen güçlü teknik servis yapısına sahip olan ADAPA bugün, gerek servis noktamızda gerekse de müşteri yerinde yüzlerce müşteriye hizmet vermektedir.

Standart teknik servis hizmetlerin yanısıra kurumsal Bilişim projelerini projelendirecek, kuruluşlarını gerçekleştirecek, herbiri değişik konularda sertifikalı (Microsoft Gold Partner, Cisco, Sanallaştırma, Güvenlik Yazılımları v.b.) onlarca elemanı bünyesinde barındırmaktadır.

Genel IT faaliyetlerinin yanı sıra ADAPA, mağazacılık çözümlerinde IBM POS A.Ş.’nin Ege Bölgesi’ndeki tek yetkili Çözüm Ortağıdır. Yoğunlaştığı uzmanlık alanlarından biri olan mağazacılık faaliyetleri çerçevesinde onlarca müşteriye anahtar teslimi kuruluşlar yapılmıştır.

ADAPA’nın ana faaliyetlerinden biri de NETSİS KURUMSAL ÇÖZÜM ORTAKLIĞI’dır. 2004 yılından itibaren bu görevi üstlenmiş, bugün 30’un üzerinde bayisi ve bünyesinde bulundurduğu onlarca sertifikalı (N.O.D.) uzman ekibi ile konusunda lider durumdadır.

Günümüzde ADAPA, Türkiye çapında marka bağımsız donanım ve yazılım desteği, network hizmetleri proje yönetimi ve danışmanlık hizmetleri vermektedir. Müşterilerimizin bilişim teknolojileri ile ilgili kuruluştan işletimine kadar geçen süreçte güvenilir bir yardımcısı ve danışmanı olarak, hem ihtiyaçların en güncel ürün/hizmetlerle karşılanması hem de kendi işlerine olan dikkatlerini dağıtmadan verimliliklerini artırmalarını sağlamaktadır.