Destek ve Bakım Hizmetleri

blank

ADAPA, günümüz dünyasında yaşadığımız acımasız rekabet ortamında, Müşterilerimizin en kritik yapılarından biri olan IT/Bilişim sistemlerinin, yapılan önemli yatırımların yanında ancak yüksek performans ve kesintisiz çalışabilmesi durumunda gerçek katkıyı sağlayabileceğinin bilincindedir. IT/Bilişim yapılarının hizmet sürekliliğini sağlamak, alınan teknik destek hizmetlerinin başarısı ile mümkündür. ADAPA, temel kurulum hizmetlerinden, karmaşık entegrasyon servislerine kadar geniş bir portföyle marka bağımsız hizmetler sunmaktadır.

Kurulum Hizmetleri

ADAPA, öncelikle Ege ve Antalya Bölgeleri olmak üzere ülkemizin her yerinde, farklı boyutlarda ve farklı bileşenleri içeren anahtar teslimi projelerin sistem donanım, yazılım ve ağ kurulumlarını sözleşmelerde yer alan şartları sağlayacak düzeyde tamamlayarak projelerinin kabulünü sağlamaktadır.

Garanti ve Bakım Hizmetleri

ADAPA, hizmet seviyesi seçeneklerine bağlı olarak, müşterilerimizin iş ihtiyaçlarını en uygun şekilde karşılayabilecek müdahale ve çözüm seçenekleri sunmaktadır. Müşterilerimizin kritik olan sistemleri için yüksek seviyede (7 gün x 24 saat ve anında müdahale), daha az kritik olan sistemler içinse daha düşük seviyede destek seçenekleri sunuyoruz. Hizmet seviye seçenekleri garanti dönemi ve/veya garanti dönemi sonrası için de geçerli olmaktadır.

ADAPA, garanti ve bakım hizmetlerini şu şekilde sunmaktadır:

·         Telefonla uzaktan teknik destek ile ilk etapta iletilen talebin hızlıca karşılanması sağlanır.

·         Servis organizasyonu ve eğitimli saha personeli ile seçilen hizmet seviyesine göre yerinde servis sağlanır.

·          Geniş yedek parça stoğu ile sistemlerin kesintisiz çalışmasını sağlayacak altyapı desteği sunulur.

·         Periyodik bakım hizmetleri ile sunulan koruyucu bakım sayesinde IT sistemlerinin arıza oranlarının düşmesi ve daha uzun süre kesintisiz çalışmaları hedeflenir .

Periyodik Bakım Hizmetleri

ADAPA, müşteri talepleri doğrultusunda sözleşmede belirtilen periyotlarda her türlü donanım ve yazılım ürününün periyodik bakımlarını yapmaktadır. Ayrıca, ilgili periyodik bakım sıklıkları üretici firma önerilerine uygun olarak, cihazların bulundukları ortama, çalışma durumlarına ve müşteri isteklerine göre de belirlenmektedir. Bu koruyucu bakımlar sayesinde cihazların arıza oranları düşmekte, kullanım ömürleri de uzamaktadır.

Periyodik Bakım Kapsamında Uygulanan İşlemler

Mevcut Envanterin (HW, SW v.b.) Çıkarılması

Ana ve alt ürünlerin iç ve dış temizliği

Bağlantı kontrolleri

Fonksiyon testleri

Dahili depolama birimlerinin temizliği

Virüs ve benzeri güvenlik tehditlerin kontrolü

Sistem performansını artırmaya yönelik uyarlamalar

Bize Ulaşın!

    Teklif ya da bilgi almak için
    0232 462 59 59 ya da formu doldurun!