Lenovo Yetkili Servis

Lenovo Yetkili Servis

LENOVO Türkiye pazarına girdiği tarihten itibaren Lenovo Yetkili Servis olan Adapa Bilgi Sistemleri A.Ş., LENOVO Garanti Hizmetleri Çözüm Ortağı görevini üstlenmiştir. Bu markaya ait desktop, notebook, workstation,server,tablet,netbook v.b. her türlü ürüne, uzmanlaşmış ve sertifikalandırılmış personeli ile İzmir ve çevre bölgedesinde hizmet vermektedir.

Şirketimiz, son ürün çeşitliliğinden sonra LENOVO’nun Thinkpad ve Thinkcentre model grubundaki ürünlerine Garanti İçi/Garanti Dışı servis vermeye ve yedek parça teminini yerine getirmeye, doğrudan LENOVO tarafından sertifikalandırılmış uzman kadrosu ile müşteri memnuniyeti odaklı Yetkili Servis olma yolunda ilerlemeyi kendine görev edinmiştir.

Lenovo Yetkili Servis Garanti Politikası

Lenovo ürünü satın aldığınız için teşekkürler!
Tüketicilerin satın aldığı Lenovo ürünleri 2 yıl standart garanti kapsamındadır.

Tüm Lenovo pilleri ve dijital kalemler aksi belirtilmedikçe 12 ay garantilidir. Bunun anlamı, Lenovo 12 aylık garanti süresi boyunca piller ve dijital kalemler için ücretsiz servis hizmeti sunar. Garanti, pil kapasitesindeki azalmaları değil yalnızca malzeme kusurlarını kapsar.

Söz konusu cihaz kurumsal bir kullanıcı tarafından satın alınmışsa, garanti kanunlarca değil bu kurumla yapılan servis sözleşmesinin hükümlerince belirlenir.izmir

Yasal olarak izin verilen azami onarım süresi 20 iş günüdür. Bununla birlikte, Lenovo’nun sunduğu servis faaliyetlerinin ortalama süresi çok daha kısadır (Think markalı ürünler için genellikle 2-5 gün).

Muhtemel garanti süresi uzatma seçeneklerini ve cihazınızın halen garanti kapsamında olup olmadığını öğrenmek için bizimle irtibata geçebilir yada yandaki formu doldurarak bilgi alabilirsiniz.İzmir

 

Think markalı olmayan Lenovo ürünler için (IdeaPad, IdeaCentre,Telefon ve Tabletler) aşağıdaki numarayı aramanız gerekmektedir.

0212 912 0134

Lenovo markalı ürünler için garanti kapsamında veya garanti kapsamı dışında yapılan her türlü servis hizmeti o ülkedeki iş ortağı tarafından gerçekleştirilir. Nakliye şirketi, cihazı dilediğiniz bir noktadan alır, servis merkezine iletir.Size istediğiniz yere geri iade eder. Gerekiyorsa nakliye şirketi ürünü yeni bir kargo ambalajıyla size iade edebilir.Bu hizmet, garanti kapsamındaki bir onarım için verilmişse ücretsizdir. Idea markalı bir ürünle ilgili servis talebinde bulunmak için, yukarıda belirtilen telefon numaralarından çağrı merkezimizi arayabilirsiniz. Dilerseniz cihazı doğrudan ürünü satın aldığınız bayiye götürerek bu garanti işlemini sizin yerinize yürütmesini de isteyebilirsiniz.

Hemen Randevu Al!

Randevu ya da bilgi almak için
0232 462 59 59 ya da formu doldurun!